Goedemiddag,
Ik ontving een mail vanuit Trello met het verzoek ons account bij te werken (Business Class team Hml Bedding is verlopen en moet worden bijgewerkt naar Trello Premium).
Klopt dat? Kunnen we geen gebruik meer maken van Business Class en dienen we te upgraden? Dat is overigens heel veel duurder dan de Business Class zag ik…
Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Business Class is now called Premium. The pricing has not recently changed. Only the name changed.
Dankjewel voor je reactie Michael.
In de mail die ik kreeg staat dit:
"Om je huidige functies te blijven gebruiken en nieuwe weergaven, zoals Tabel, Tijdlijn en Dashboard te gebruiken, moet je bijwerken naar Trello Premium. Werk je Workspace nu bij met korting."
Het lijkt dus alsof dit extra geld gaat kosten.
We betalen nu $363 per jaar. Dit lijkt een standaard abonnement te zijn als ik kijk naar het abonnementenschema. Bij 'Standard' staat ook een button 'Upgraden'. Moeten we die activeren? En blijft dan ons abonnement hetzelfde?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groeten Kim
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Online forums and learning are now in one easy-to-use experience.
By continuing, you accept the updated Community Terms of Use and acknowledge the Privacy Policy. Your public name, photo, and achievements may be publicly visible and available in search engines.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.