Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Database Comentários

Hugo Almeida
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
March 14, 2025

Olá,

Estou com um problema numa página de database no Confluence. Supostamente, qualquer utilizador pode deixar comentários na tabela, e eu recebo notificações tanto no Confluence como por e-mail sobre esses comentários. No entanto, não consigo ver onde eles estão localizados na tabela.

Ou seja, sei que os comentários foram feitos, mas não consigo identificá-los, o que acaba por tornar a funcionalidade inútil.

Alguém sabe como resolver este problema?

Obrigado!

1 answer

0 votes
Anna-Lisa de Oliveira Löhrer March 14, 2025

Olá,

Também tenho esse problema com frequência. Me ajudou simplesmente criar um novo comentário em algum lugar da página e, de repente, todos os comentários aparecem novamente. Na maioria das vezes, basta abrir um novo campo de comentário, não preciso nem salvar o comentário.

Outra possibilidade que às vezes funciona é clicar no ícone ao topo da página para mostrar os comentários.

Boa sorte!

Hugo Almeida
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
March 17, 2025

Obrigado Anna

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
TAGS
atlassian, atlassian community, loom ai, atlassian loom ai, loom, atlassian ai, record recaps of meetings, meeting recaps, loom recaps, share meeting recaps,

Loom’s guide to great meetings 📹

Join us to learn how your team can stay fully engaged in meetings without worrying about writing everything down. Dive into Loom's newest feature, Loom AI for meetings, which automatically takes notes and tracks action items.

Register today!
AUG Leaders

Atlassian Community Events